Indo-Nes-i-a
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Adoeh weer zover, hoe deze ken echt niet anders?

Ga naar beneden

Adoeh weer zover, hoe deze ken echt niet anders? Empty Adoeh weer zover, hoe deze ken echt niet anders?

Bericht  Admin zo apr 24, 2011 1:30 am

Wah, jullie hebben ook gemerkt, in pasarland zijn op dezelde data twee pasars gaande, je vrah je af, hoe die ken deze?
Als ister overleg kenniet toch, maar ja, overleghnja ister niet dus wij zitten weer opgescheept met twee pasars, waar moet je nou uit kiezen luitjes? En de ene hij doet meer artiesten in zijn programma dan de andere, adoe, kasian die bands ze moeten met elkaar concurreren op afstand.
Wie trekt nou meer publiek deze?
Als gewone indoman moet ik kiezen, welke pasar is eigenlijk leuker? Tjoba ik kijk als zuinige indo naar de entree prijzen, doeh, hebat sekali deze,de een is beter in zijn prijs dan de andere, dus als gierige indo ga ik meschien naar de goedkoopste, immers mijn eurotjes moet ik bewaren voor de balireis binnenkort.
Bij nader inzien, alweer pasar? je bent zoveel kwijt mek en ik was er vorige jaar al, toch neks verandert deze dus ik bewaar maar mijn eurotjes, meschien ik ga volgend jaar wel, zo spaar ik alweer eurotjes.
Wah kaja blanda deze, je weet de indo hij zegt de blanda is gierig, maar hij weet zelf wel, adoeh....menige indo is veel gieriger, soms ik malu om het te zeghen luitjes. maar ja, wat waar is, is waar toch?
Ik ken Indo's ze zitten letterlijk op hun geld mek, hun portefeuille in hun broekzak, komt er niet gauw uit deze, en als het eruit komt, altijd tawar tawar.

Maar luitjes niet alleen pasars organiseren tegelijkertijd en dicht bij elkaar, ook kumpulans mek, soms op nog geen twee kilometer jalan jalan van elkaar.
Alweer ik moet kiezen als publiek, deze keer ik ga maar niet mek, toch allemaal zelfde indo koek. Ik ga maar naar concert van Frans Bauer, eventjes iets ander maar deze keer. Bosan toch ieder keer zelfde? Lekker hossen heen en weer heen en weer, laat die kumpulans maar even het heen en weer krijgen deze.

Zo luitjes paatje albert hij heeft gesegt deze, en nu, niet sombong dan, gewoon als je reageert, wah vertel wel wat waar is en geen smoesjes loh?
Volghende keer ik vertel wel anders onderwerp, ik ga even bezig zijn, mijn buurvrouwtje ze is alleen, haar man is even weg en mijn vrouw ook even bij haar moeder, dus ek moet even wat indozaken reghelen met die nona muda van de overkant ja?
Neks seghen tegen mij vrouw ja?

Vertaling:Tjoba=probeer even.
Hebat sekali= zeer opmerkelijk
Wah kaja blanda= goh, als de hollander
Malu=shaam mij
Tawar tawar = afdingen
Jalan jalan = wandelend
Bosan = verveeld
Sombong = verwaand
Nona muda = jonge vrouw.

Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 16-04-11

https://indonesia.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum