Indo-Nes-i-a
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

INDOVIDUAL

Ga naar beneden

INDOVIDUAL Empty INDOVIDUAL

Bericht  Admin do apr 28, 2011 8:51 pm

Zie de site, de enige echte indo site met waar en onwaarheden: https://indonesia.actieforum.com/forum

Men zegt wel een in onze gemeenschap, die indo's ze zijn ruwet.
Ruwet betekent in onze Nederlandse taal verward.
Is dat zo?
Neen, volmondig neen, ze zijn zeker niet verward.
Je praat dan over de eendrachtigheid, de gemeenschappelijke belangen en vooral met betrekking tot zaken die voor de gehele gemeenschap zouden moeten gelden, en daarbij, let wel, direkt te maken hebben met elk individueel lid van de indogemeenschap.
Er is gelukkig een deel van de gemeenschap die bewust is van een sterke vuist en een sterke beweging, echter is dat deel klein, heel klein mag ik als indo wel zeggen.
Ik heb er menigmaal mijn epistels over geschreven en deze binnen de gemeenschap geventileerd, het resultaat? Men neemt het voor lief, en ondanks dat ik soms tegen het beledigende aan hik, om het scherp van de snee te bereiken, reageert men gelaten.
Moet ik dat zien als bevestiging van mijn hatelijke, ja soms regelrechte beledigingen?
Waar ik om reacties uit te lokken en bewustwording via deze weg wil bereiken?
Verbazend is dat er slechts een enkeling reageert, het overgrote deel gaat verder met de orde van de dag, alsof het hun niet aangaat.
EN NU KOMEN WIJ DUS TOT DE KERN VAN DE ZAAK, de indo is niet ruwet, hij is helemaal op zich zelf gericht, wat er om hem heen gebeurt kan hem weinig tot niets schelen.
Blind als een lantaarnpaal laat hij alles over zich heen gaan.
Daarom zijn indo's geen gemeenschapdieren, kennen een zeer kleine sociale king die bestaat uit familie en een paar echte vrienden.
De sociale eenheid zoals bij de molukkers die ik persoonlijk bewonder, hebben zij niet.
Nee, ik moet constateren dat de INDO mens, niet ruwet is, maar geheel individualistisch is.
INDOVIDUALISME, het woord is bij deze door mij uitgevonden en zal van nu af aan een beschrijving zijn van de indo in zijn algemeen.
Indovidualisten zijn het en niet anders.
Albert van prehn.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 16-04-11

https://indonesia.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum